Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie

Zapytanie ofertowe i zaproszenie do składania ofert na: Zakup fabrycznie nowego mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym jednej na wózku inwalidzkim, w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III", współfinansowanego ze środków PFRON.

ZAPYTANIE OFERTOWE

I ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Gmina Gryfino

Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie zaprasza do składania ofert cenowych na:

Zakup fabrycznie nowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej na wózku inwalidzkim, w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”, współfinansowanego ze środków PFRON.

 

Do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 19.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), gdyż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. PLN .

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Gryfino

ul. 1 Maja 16

74 – 100 Gryfino

NIP 858-17-26-078

w imieniu którego działa:

Odbiorca:

Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie

ul. Niepodległości 20

74-100 Gryfino

tel. 914162439

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, realizowany w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”. Mikrobus powinien posiadać 8 miejsc, w tym 1 miejsce przystosowane do przewozu osoby niepełnosprawnej, plus jedno miejsce dla kierowcy. Pojazd przekazany do odbioru Zamawiającemu powinien:

  1. posiadać aktualne świadectwo homologacji dla mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

  2. posiadać w języku polskim wszystkie dokumenty związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, itp.;

  3. spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.);

  4. posiadać wszelkie zmiany adaptacyjne, dotyczące przystosowania pojazdu do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim, które nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta pojazdu; stosowny zapis w tej kwestii powinien znaleźć się w książce gwarancyjnej pojazdu i musi być respektowany przez wszystkie Autoryzowane Stacje Obsługi Pojazdów oferowanej marki pojazdu na terenie całego kraju.

  1. Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, kompletny, spełniał minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i był gotowy do użytkowania.

3. Minimalne parametry pojazdu:

  • rok produkcji – 2020 lub 2021,

  • ilość miejsc 9 (8+1 miejsce kierowcy),

  • powiększona przestrzeń bagażowa za ostatnim rzędem siedzeń o długości min. 1 metra,

  • rodzaj paliwa – olej napędowy,

  • moc silnika – nie mniej niż 125KM,

  • silnik o pojemności minimalnej 1800cm3,

  • skrzynia biegów – manualna,

  • średnie zużycie paliwa - max. 10 dm3/100km,

  • wspomaganie układu kierowniczego,

  • kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach,

  • hamulce tarczowe z przodu i z tyłu,

  • poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,

  • system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,

  • system kontroli trakcji,

  • układ stabilizacji toru jazdy,

  • immobiliser,

  • regulacja zasięgu reflektorów,

  • podwójne siedzenie obok kierowcy,

      • fotel kierowcy z regulacją wysokości,

  • radio z instalacją radiową, głośnikami i zestawem głośnomówiącym,

  • wyłożenie ścian bocznych i podsufitki,

  • rolety przeciwsłoneczne na bocznych oknach lub przyciemniane szyby,

  • klimatyzacja manualna z przodu i z tyłu,

  • światła przeciwmgielne,

  • światła do jazdy dziennej,

  • drzwi tylne skrzydełkowe,

  • centralny zamek sterowany pilotem,

  • lusterka regulowane i ogrzewane elektrycznie,

  • szyby przednie w kabinie sterowane elektrycznie,

  • elektrycznie podgrzewana przednia szyba,

  • czujniki parkowania przód i tył,

  • auto na oponach letnich,

  • koło zapasowe pełnowymiarowe,

  • napęd na przednią oś,

  • warunki gwarancji:

a) gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – nie mniej niż 2 lata,

b) gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 6 lat,

c) gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 2 lata,

  • samochód przystosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim:

- pasy bezpieczeństwa mocujące wózek i osobę niepełnosprawną,

- najazd aluminiowy dla wózka inwalidzkiego,

- możliwość demontażu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń bez użycia narzędzi,

- szyny podłogowe wzdłuż pojazdu mocujące jeden wózek w podłodze pojazdu.

  • stopień przy drzwiach bocznych ułatwiający wsiadanie,

  • kolor nadwozia - do uzgodnienia.

Termin wykonania zamówienia:

Maksymalny termin dostawy samochodu wynosi 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.

III. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna być sporządzona na podstawie załącznika nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.

 

IV. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.

V. Miejsce i termin złożenia oferty:

1) Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie, ul. Niepodległości 20, 74-100 Gryfino albo przekazać pocztą, faxem (914162439) bądź mailem (sekretariat@cuwgryfino.pl).

2) Termin złożenia oferty - 30.07.2021r. do godz. 12.30

VI. Wzór umowy:

Umowa jaką Zamawiający zawrze z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą zostanie podpisana zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Krzysztof Grygiel nr tel. 914162439 wew. 118

Olga Woś nr tel. 914162439 wew. 102

VIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie, ul. Niepodległości 20, 74-100 Gryfino, reprezentowane przez dyrektora jednostki. Dane kontaktowe: tel. 91 416 24 39, e-mail: sekretariat@cuwgryfino.pl,

  2. dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty (podstawę prawna stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO,

  3. dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie, oraz podmioty, które są zainteresowane prowadzonym zapytaniem, podmioty kontrolujące prawidłowość przeprowadzania postępowań o udzielenia zamówienia oraz instytucje uprawnione do dostępu do danych na podstawie odrębnych przepisów prawa,

  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego przez czas niezbędny do jej wykonania: jeżeli czynność nie doszła do skutku Zamawiający przetwarza dane osobowe przez czas wymagany na archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji,

  5. posiada Pani/Pan:

    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,

  6. podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udział w postępowaniu jest dobrowolny,

  7. administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Grygiel 15-07-2021 11:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 15-07-2021
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Grygiel 12-08-2021 13:11